Stranice

subota, 2. ožujka 2013.

... i tako, nakon puno čitanja o blogovima, blogiranju i ostalim mogućnostima pisanja i ja sam Vam se odlučio pridružiti. Jako sam uzbuđen zbog pisanja i djeljenja svojih misli sa Vama al ovo je početak ostvarenja mog sna i želio bi da i Vi svi sudjelujete u njemu!

Dakle, ovaj blog sam zamislio prvenstveno kao mjesto gdje cu doć izbacit svoje misli prije, za vrijeme i nakon kuhanja....mjesto koje će biti most između mene i ostatka ljudi koji vole sve vezano za kuhinju od ribanja štednjaka, guljenja tone luka, smrada i znoja do ekstaze i delirija u obliku najfinijih okusa i mirisa,izgleda hrane.

Volim hranu, trudit ću se poštovat namirnicu i izvući ono najbolje iz nje i znam da ću uspijet jer talent i želja moraju bit nagrađeni kad tad.

Kritizirajte, komentirajte i naravno hvalite ako Vam se sviđa, neću nikom zamjerit tu smo jedni zbog drugih...


BarefootChef

Nema komentara:

Objavi komentar